شرکت آرسس

سیستم نگهداری SKF

سیستم نگهداری SKF

اغلب اوقات مهندسان بیشتر وقت خود را برای درست کردن خرابی ها تلف می کنند در صورتی که اگر زمان کمی را برای بهینه سازی و بهبود سیستم می گذاشتند اصلا دچار خرابی زود هنگام نمی شدند. همچنین خرابی های در صنایع به معنای به خطر افتادن تولیدات و به حداقل رساندن سود است که همین امر ضرر و زیان های بسیاری را در برخواهد گرفت. 

راه حل های پیش بینی یا به عبارتی پیش گیری از خرابی ها اغلب به عنوان گزینه گران قیمت دیده می شوند و نصب و راه اندازی سیستم ها پیچیده و دشوار به نظر می رسد با این حال، نظارت بر شرایط به مهندسان این امکان را می دهد تا خرابی را قبل از وقوع شناسایی کنند و این امکان را می دهد که تعمیر و نگهداری در زمان مناسب برنامه ریزی شود. کمپانی SKF سیستم نگهداری خود را رونمایی کرده است و نگهداری را برای همه دستگاه ها در دسترس قرار داده است و به شما اجازه می دهد تا داده های کلیدی را به سرعت اندازه گیری و ارزیابی کنید و این عمل مانع خرابی خواهد شد.

این سیستم شامل شامل یک سنسور، برنامه قابل دانلود، پشتیبانی 24 ساعته رایگان توسط کارشناسان و دسترسی به سیستم آموزش الکترونیکی می باشد. سنسور ها سرعت، شتاب و دما را اندازه گیری می کند و نتایج آن، در برنامه های از قبل بارگیری شده در اکثر تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی (در سیسیتم عامل های iOS یا Androidنشان داده می شوند.

برای استفاده از سنسور ها نیازی به آموزش تخصصی نیست و به سادگی سنسور را متصل کنید، برنامه را بارگذاری کنید و وضعیت اجزای دستگاه خود را مشاهده کنید. اگر می خواهید در مورد سیستم و عملکرد ماشین آلات خود بیشتر بدانید، بستر آموزش الکترونیکی دانش شما را توسعه داده و افزایش می دهد. همچنین با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها به دنبال کاهش تکنسین ها می باشند، روش های ساده برای نظارت بر ماشین آلات داخلی روز به روز ارزش بیشتری پیدا می کنند و استفاده از سیستم نگهداری SKF یک نقطه شروع خارق العاده برای هر شرکتی است که به دنبال یک سیستم تعمیر و نگهداری برای پیش بینی خرابی ها با هزینه مقرون به صرفه می باشد.

اطلاعات تماس 02177611903 02177618554 02177618454 02177613604 09905750992

@RcesIndustry

Info@rces.ir
contact